Trekking

Gentiana

In Timisoara sunt deja 20 de grade la pranz, imediat infloresc magnoliile dar in Retezat inca este zapada buna. Stim asta din tura de acum 3 saptamani iar de atunci a mai nins.

Reusesc sa conving pe Istvan si Florin iar sambata dimineata ne gaseste la Carnic insa din pacate cu skiurile pe rucsac. Aratam ca un pom de craciun..

Pana la Gentiana urcam cu ele pe rucsac insa apoi montam pieile. Zapada este superba insa ca de obicei vremea lasa de dorit. Practic mergem pe ceata pana undeva sub creasta si asteptam sa vina apusul in speranta ca o sa se mai risipeasca norii. Avem putin noroc si norii se ridica suficient incat sa vedem pe unde coboram. Skiem pana la Gentiana pe poteca, superb.

A doua zi prognoza ne anunta vreme buna care insa tine doar pana pe la ora 9. Vantul bate cu putere pe creste si in curand cerul se acopera de nori. Reusim insa sa urcam in creasta in saua dintre Peleaga si Vf. Custura Bucurei insa din cauza vantului nimeni nu mai are chef sa mai urce mai departe.
Coboram la lacul Pietrele si mai dam o liniuta de pe creasta Stanisoara iar apoi ne retragem la cabana.
vant pe creasta Stanisoara

pauza de masa la lacul Pietrele

S-a dovedit a fi ultima tura la zapada din acest sezon.